Certificarile ISO
Certificarile ISO au urmatoarele avantaje:
– sa identifice si sa satisfaca nevoile si asteptarile clientilor sai, precum si ale altor parti interesate, respectiv angajati, furnizori, proprietari, societate, pentru obtinerea unui avantaj concurential, si sa realizeze acest lucru intr-o maniera eficienta si eficace;
– cresterea credibilitatii si a increderii in calitatea produselor / serviciilor oferite;
– o mai mare intelegere a proceselor organizatiei, ce implica angajamentul ferm al managementului, definirea clara a responsabilitatilor si autoritatilor, comunicarea interna si externa imbunatatita, utilizarea mai eficienta a resurselor si reducerea costurilor de neconformitate;
– crearea cadrului pentru imbunatatirea continua;
Activitati de AUDIT, CONSULTANTA si INTOCMIRE DOCUMENTATII (manual si proceduri) pentru implementarea Sistemelor de management al Calitatii (SR EN ISO 9001:2015), al Mediului (SR EN ISO 14001:2015), al Sanatatii si Securitatii Muncii (SR ISO 45001:2018), al Securitatii informatiei (ISO 27001); al Responsabilitatii Sociale (SA 8000:2014).